Звіти


У Києві пройшла бізнес-зустріч «Напої України»



30 листопада в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Напої України», яка за багато років стала традиційним місцем зустрічі виробників напоїв, спеціалістів ритейлу, дистриб’юторів, постачальників технологій та пакування.

  • Організатор заходу – компанія Marko Pack.
  • Генеральний партнер – компанія «ІТАК».
  • Офіційний партнер – Favorite Food&Drinks
  • Партнери по напоям – AB Inbev Efes Україна, «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед», IDS Ukraine, PepsiCo, VODA UA, «Вітмарк Україна», Combucha Uno, «Мономах», Meta Mate.

Із вітальним словом до учасників бізнес-зустрічі звернувся Роман Водражка, директор компанії «Есаром Юкрейн», яка активно сприяла в організації бізнес-зустрічі.

У рамках двох сесій заходу розглядалися тенденції світового ринку напоїв (БАН, пива, соків, кави та чаю), досвід успішного створення брендів та інноваційні рішення у сфері виробництва, розливу та пакування напоїв, а також обговорювалися можливі шляхи вирішення деяких завдань, продиктованих новими реаліями ведення бізнесу. Особливістю цьогорічної програми є презентації, присвячені сегменту «кава та чай».

Із доповідями виступили представники компаній «Ітак», «Есаром Юкрейн», Fresh Black, «Кронес Україна», PET Technologies, PROMARK, «Термо-Пак», «Юнівест Маркетинг», «Полімер», Pro-Consulting, Carlsberg Ukraine, «Беверлі-Вудс», а також Favorite Food&Drinks, Національного університету біоресурсів і природокористування і Національного університету харчових технологій. Зокрема, спікери розкрили такі теми:

  • Тенденції та зміни для пакування напоїв різних груп;
  • Місце безалкогольних напоїв у ключових трендах європейського food-ритейлу;
  • Тренди ринку безалкогольних напоїв;
  • Кавові інсайти: тренди та інновації;
  • Лінії асептичного розливу. Рішення завтрашнього дня;
  • Енергоефективність і зменшення витрат в індустрії напоїв;
  • BestCode – тренд сучасного маркування продукції;
  • Сучасні інжинірингові рішення в умовах сьогодення від національного виробника обладнання компанії «Термо-Пак»;
  • UniCup: нове екорішення від Univest;
  • Поліетиленова упаковка: тенденції та рішення в сучасних умовах;
  • Санітарія та гігієна при виробництві напоїв з елементами HACCP;
  • Загальний огляд ринку чаю в Україні;
  • Тенденції ринку пива;
  • Світові тренди ринку напоїв та їх вплив на розробку нових продуктів Carlsberg Ukraine;
  • Особливості наклеювання етикеток на скляну та ПЕТ тару;
  • Перспективні технології безалкогольних ферментованих напоїв.

У рамках другої сесії також відбулося панельне обговорення «Розширена відповідальність виробників. Вітчизняні практики», під час якого корисною інформацією та своїми точками зорами з приводу цієї теми поділилися:

  • Олена Роговець, засновниця та керівниця Favorite Food&Drinks, Recycling&Waste Expo;
  • Олександр Лимар, директор Асоціації виробників товарів в упаковці Recopack;
  • Максим Барінов, директор Асоціації «Український екологічний альянс»;
  • Костянтин Мостика, Голова комітету сталого розвитку «МЕТРО Кеш енд Керрі Україна»;
  • Денис Хренов, заступник генерального директора AB InBev Efes Україна.

Традиційно в рамках бізнес-зустрічі проходила внутрішня виставка, де свої рішення,  сервіси та продукти представили компанії: «ІТАК», «Есаром Юкрейн», «Полімер», «Термо-Пак», «Цукрова біржа», «Беверлі Вудс», «Юнівест», «Максі Принт», Ecosoft, Stars Group, «Техмедиа груп», «Мегатур», «АБК Дніпро», «Вітмарк Україна», «Крайна», Promise Joy, Meta Mate і Beans Lab.

Окрім того, учасники заходу мали змогу відвідати майстер-класи із приготування кави та мате.

Загалом цього року галузеву зустріч «Напої України» відвідали понад 200 спеціалістів у сфері виробництва напоїв.