Новини


11 квітня в Києві пройде конференція «М’ясний бізнес 2024»



За ініціативи компанії Marko Pack 11 квітня в Києві відбудеться конференція «М’ясний бізнес 2024». Цільовою аудиторією заходу є керівники м’ясопереробних підприємств, директори з якості, технологи, начальники відділів закупівель, головні інженери, представники ритейлу, дистриб’ютори, постачальники м’ясної сировини, інгредієнтів, обладнання та пакування.

Офіційний партнер конференції – Асоціація «М’ясної Галузі».

У рамках програми зустрічі увагу буде приділено тенденціям світової та вітчизняної індустрії м’яса та м’ясних продуктів, а також сучасним технологіям виробництва, вирішенню питань якості та безпечності, подовженню термінів зберігання, вибору споживчого пакування. Також розглядатимуться успішні кейси створення м’ясних брендів, обговорюватимуться нові підходи щодо просування м’ясної продукції на ринку.

Зокрема, спікери говоритимуть про таке:

  • тренди ринку м’ясної сировини;
  • основні тенденції ринку м’ясної продукції та заморожених м’ясних напівфабрикатів;
  • тренди ринку соусів і приправ для м’ясопродуктів;
  • сенсорний аналіз – сучасний інструмент м’ясного бізнесу;
  • розвиток сегменту Street food;
  • унікальні технологічні рішення від вітчизняного виробника обладнання;
  • іноваційні ферменти для виробництва м’ясної продукції та соусів;
  • біозахист м’ясної продукції;
  • інноваційні рішення від вітчизняного виробника ковбасних оболонок;
  • джерело кваліфікованих кадрів для м’ясопереробних підприємств;
  • система менеджменту якості як ключовий елемент підготовки МПЗ до виходу на зовнішні ринки;
  • маркетинг майбутнього: штучний інтелект та соцмережі в Україні;
  • переорієнтація виробництва на зовнішні ринки;
  • кейс незламності м’ясопереробних підприємств. Як виживати МПЗ за умов широкомасштабного вторгнення;
  • програма співробітництва між українськими та німецькими компаніями м’ясопереробної галузі.

Окрім того, у рамках конференції пройдуть:

  • панельна дискусія на тему: «Як змінився «портрет» споживача від початку повномасштабного вторгнення?»;
  • внутрішня виставка, яка дає можливість продемонструвати власну продукцію та знайти нових покупців, а також ознайомитися з трендами й інноваціями на ринку м’яса та м’ясних виробів, інгредієнтами й обладнанням для їхнього виробництва, пакувальними рішеннями.

Організатор заходу: компанія Marko Pack
Медіа-партнери: журнал «Світ Продуктів», www.packaging.com.ua

 УВАГА! 
Щоб ознайомитися з умовами участі в конференції та зареєструватися (попередня реєстрація є обов’язковою!), переходьте за посиланням:
САЙТ КОНФЕРЕНЦІЇ