Стратегії


Пивоварний завод нового покоління New Brew



Компанія, яка динамічно розвивається

Перш за все слід відзначити, що ГК «Нові Продукти» вже майже 19 років розробляє інноваційні продукти. На сьогодні компанія виробляє понад 220 асортиментних позицій під 16 брендами. Свою продукцію вона експортує в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші.

За минулий рік компанія реалізувала загалом 98 млн л напоїв. При цьому «Нові Продукти» є лідером на ринку слабоалкогольних напоїв України, займаючи частку в 70%.

«Ми європейська компанія, яка динамічно розвивається і задає тренди на ринку продуктів харчування та напоїв. Ми приймаємо всі виклики споживчого ринку і завжди реалізуємо їх, розширюємо своє виробництво, створюємо нові види продукції, щоб задовольнити очікування наших клієнтів і партнерів», – говорить директор з виробництва ГК «Нові Продукти» Віктор Погорілий.

Віктор Погорілий, директор з виробництва ГК «Нові Продукти»

Йдучи за тенденціями

Враховуючи останні тенденції уподобань споживачів в Україні та світі, де із року в рік зростає попит на натуральні продукти та екологічно чисті інгредієнти, зокрема, на крафтове пиво та крафтові версії коктейлів на пивній основі, навесні 2020 р. Група Компаній відкрила пивоварний завод з новітніми технологіями New Brew для виробництва високоякісного крафтового та локального пива.

«Основою нашої концепції при створенні пивоварного виробництва став пошук «золотої середини» між двома протилежними явищами: масовим споживанням та індивідуальним виготовленням, що відповідно впливає на співвідношення ціни та якості. Гадаю, нам вдалося знайти цей унікальний баланс. Сьогодні ми позиціонуємо себе як приватна броварня та ідеологічно відбудовуємося від пивних гігантів, проте водночас ми прагнемо стати сильним гравцем на українському пивному ринку», – прокоментував директор із розвитку пивного напрямку Юрій Бикоріз.

Юрій Бикоріз, директор із розвитку пивного напрямку ГК «Нові Продукти»

Першим брендом, який почав сходити з конвеєра New Brew, став «Жашківський Кабан». Саме в ньому втілилася амбітна ідея створити унікальне українське пиво – крафтове, справжнє, за чесною ціною, тож доступне кожному охочому, але в обмеженому накладі, щоб зберегти високу планку якості.

Трохи про цифри

Загальна сума інвестицій у завод New Brew за три роки його створення склала 187,53 млн грн. Нові виробничі потужності включають в себе: солодоочисне відділення, варильний цех, бродильний цех, цех доброджування та дозрівання пива і устаткування для підготовки обладнання. Одним із постачальників обладнання, до речі, стала всесвітньовідома компанія Buhler.

Загальна потужність нової пивоварні нині складає 30 млн л напоїв на рік. Також на її території обладнано кегову лінію, потужність якої сягає 2,4 тис. кег на добу.

За один рік свого існування завод випустив 2,6 млн л пива у пляшках і 1,4 млн л пива у кегах, завоювавши таким чином частку в 13% в сегменті регіонального пива.

Високі стандарти

New Brew – пивоварня, що працює за високими стандартами якості. Тут використовують добірні природні інгредієнти місцевого походження – джерельну воду з екологічно чистих надр Черкащини, що має оптимальний склад для повсякденного вживання, ячмінь, вирощений у 150 кілометрах від Жашкова, та місцевий солод надвисокої якості. Для отримання еталонного автентичного смаку додається хміль, експортований з Німеччини.

У технології виробництва не застосовують фільтрацію, що дозволяє зберегти повноту смаку і аромату. Також на заводі принципово не використовують мальтозну патоку, якою деякі інші виробники замінюють природний солод для зниження собівартості продукту. «Окрім того, нам вдалося відмовитися від штучного наповнення пива СО2 завдяки використанню природного СО2, отриманого шляхом бродіння», – підкреслила заступник директора з виробництва ГК «Нові Продукти» Валентина Стасюк.

На сторожі якості та безпечності

Ще однією конкурентною перевагою заводу New Brew, окрім використання найсучаснішого високотехнологічного обладнання та застосування високих виробничих стандартів, є залучення дипломованих фахівців-пивоварів. При цьому всі виробничі процеси автоматизовано, мінімізуючи вплив людського фактору.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджено сертифіковану інтегровану систему  менеджменту, управління якістю та безпечністю харчових продуктів, яка базується на основі відповідності міжнародним стандартам ISO 9001, ISO 22000 та FFSC 22000.

Стратегічні цілі

«Нашому улюбленому Кабанчикові вже понад рік. За цей час дещо трансформувався асортимент, викристалізувалася маркетингова концепція, ми проторували шлях до споживачів різними каналами, щоб повідомити про новинку. Що залишилося незмінним – це принцип: якісне та чесне українське пиво без сторонніх домішок для здешевлення виробництва, та фільтрації, яка знищує пивну душу. Ми продовжуємо працювати над вихованням культури споживання пива та популяризацією нашого продукту, адже ми щиро ним пишаємося. З цією метою ми запустили загальнонаціональну кампанію на телебаченні, аби в кожному містечку і селі люди дізналися про те, що в Україні з’явилося пиво, яким нарешті можна пишатися», – прокоментував директор зі стратегії та досліджень ГК «Нові Продукти» Борис Ткачов.

Вже наступного року пивоварний завод New Brew має намір збільшити свою частку в сегменті регіонального пива до 20%. Фокус буде зроблено на продажі в каналах розливного пива та HoReCa, а також здійсненні ефективних маркетингових та трейд-маркетингових активностей.