Статті журналу


ПЕТ-пакування від компанії «Інпак» для свіжих продуктів і готових страв



Санітарно-гігієнічні й екологічні вимоги до упаковки постійно посилюються, тому зростає попит на рішення із ПЕТ-матеріалів, зокрема через те, що вони придатні до вторинної переробки. Таке пакування з широким різноманіттям форм і місткості пропонує компанія «Інпак», що має сучасні технології та сертифікований продукт, який виводить якість на новий рівень безпеки, зручності та практичності.

Процес термоформування

Мова йде про термоформовану тару. Під час цього технологічного процесу з жорсткої плівки, попередньо нагрітої до визначеної температури, наближеної до температури розм’якшення (характерної для даного пластику), формується упаковка визначеної форми. Відносно проста, дешева та високоефективна обробка робить термоформування дуже популярним серед клієнтів.

У такі пластикові контейнери сьогодні фасується великий асортимент харчових продуктів: ягоди, фрукти, м’ясо, кондитерські вироби, готові страви та ін. Окрім низької вартості, ПЕТ-упаковка має низку експлуатаційних переваг як для ритейлера, так і для кінцевого споживача.

Виграшні сторони ПЕТ-упаковки

Еластичність ПЕТ-матеріалу при високій механічній міцності дозволяє уникнути деформації тари під вагою продукту, зламів і розтріскування, як це буває з упаковкою, наприклад, із полістиролу. Оптичні властивості ПЕТ-упаковки високі та достатні для демонстрації запакованого продукту. Варіанти способів закривання упаковки дозволяють підібрати рішення оптимальне для специфіки кожного продукту. А стійкість ПЕТ-матеріалу до жирів і розведених кислот практично не обмежує можливості використання упаковки для різноманітних свіжих, консервованих, варених, смажених, запечених продуктів у соусах і маринадах.

«Перевага ПЕТ-упаковки ще й у тому, що вона придатна для вторинної переробки. У світлі тренду екологічної безпеки – це важливий акцент для боротьби з відходами упаковки», – наголошує Олександр Ходоровський, засновник ТОВ «Інпак».

Олександр Ходоровський, засновник ТОВ «Інпак»

Якість та безпечність підтверджено

Компанія «Інпак» має повний цикл виробництва ПЕТ-контейнерів, тому здатна забезпечити замовників потрібними обсягами упаковки в належні терміни. Асортимент ПЕТ-упаковки підприємства охоплює різні типи контейнерів, лотків, ланч-боксів, склянок для фасування сипучих, дрібноштучних продуктів і готових страв.

Олександр Ходоровський підкреслює: «Якість та безпечність нашої термоформованої тари підтверджена міжнародними сертифікатами на відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і системи менеджменту безпеки харчової продукції вимогам ISO 22000:2018. Окрім того, наша продукція сертифікована за стандартом HALAL. Ми прагнемо своєю продукцією відповідати сучасним вимогам екологічної безпеки. У нашій ПЕТ-упаковці частка якісної вторинної сировини може складати до 90% rPET, без ризиків втрати упаковкою своєї безпечності та експлуатаційних характеристик. «Інпак» постачає свою продукцію до країн ЄС, що є найкращим підтвердженням якості наших виробів».

Із первинної чи вторинної сировини

ПЕТ-тара «Інпак» виробляється як із повністю первинної сировини, так і з різним частковим співвідношенням вторинної сировини, аж до 90% вторинної сировини у рецептурі матеріалів.

Використання такої упаковки дає можливість власникам брендів або ритейлерам здійснювати ще й просвітницьку діяльність – пояснюючи споживачам переваги цих лотків для екологічної безпеки, спонукати населення більш активно долучатися до рециркуляції пластиків. Таке пакування вже користується неабиякою популярністю серед провідних європейських торгівельних мереж і сьогодні активно завойовує український ринок.

Лотки «під запайку»

У 2020 р. «Інпак» завершив кілька інноваційних проектів та вивів на ринок новинки.

Одна з них – ламінувальні ПЕТ-плівки для термоформування тари з бар’єрними властивостями «під запайку». Для термоформування лотків під заварювання покривними плівками (трей-упаковка) використовують плівки з аморфного ПЕТ (АPET), які ламінуються ПЕ для забезпечення герметичності системи лоток-плівка. Упаковка з АPET плівок поєднує в собі такі якості, як гнучкість і міцність, а також є одним із найбільш екологічно чистих альтернатив іншим полімерам.

Така упаковка буде цікавою промисловим виробникам харчових продуктів, наприклад, для пакування свіжого м’яса та м’ясних виробів.

Термостійка тара

Пріоритетним матеріалом для готових страв, напівфабрикатів і продуктів ready to cook є термостійкий ПЕТ. Він здатен витримувати температурні режими від -40°С до 220°С, тому дозволяє запаковувати та зберігати заморожену й охолоджену продукцію, потім розігрівати чи доготовувати її в мікрохвильових або духових печах і подавати до столу безпосередньо в упаковці.

Лотки піддаються спочатку низьким, а потім високим температурам, тому до моменту подачі на стіл у них має зберігатися належний для сервірування зовнішній вигляд. Окрім того, за рахунок акуратної та привабливої викладки вони економлять простір на торгових полицях і вигідно підкреслюють переваги брендів.

Варто також наголосити, що термостійкий ПЕТ може бути повторно перероблений, а це дуже важливо для компаній, що в своїй діяльності дотримуються принципів сталого розвитку.