Новини


Новий «Pack-in-Store» від Ranpak дає рітейлерам більш ефективну та екологічну упаковку для магазина



Ranpak Holdings Corp. (“Ranpak”) (NYSE: PACK), світовий лідер у сфері екологічно стійких рішень для пакування на паперовій основі, запустив нову систему пакування для рітейла. Рішення «Pack-in-Store» тепер доступні на ринках Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA).

Нещодавні значні зміни в поведінці клієнтів призвели до адаптації в рітейлі. Наприклад, Люк Смітс, директор з маркетингу в регіоні EMEA компанії Ranpak, відмітив, що Ранпак спостерігає появу вимог клієнтів щодо екологічності: «Як постачальник пакувальних рішень у ланцюгах електронної комерції та промислових постачальників, ми бачимо, що як онлайн-продавці, так і роздрібні торговці постійно стикаються зі швидко мінливим бізнес-ландшафтом і потребують більш стійких варіантів упаковки.

«Нещодавні прогнози Forrester підтверджують тенденцію, яку ми всі бачимо – важливість циркулярної економіки для рітейлу. Вони також підкреслюють зростаючі очікування щодо того, як обробляються повернення клієнтів. Обидві ці проблеми безпосередньо говорять про репутацію бренду та досвід клієнтів як ключові фактори в найближчі роки – арена, де краща упаковка може допомогти».

Рітейлери по всьому світу працюють над тим, щоб залучати споживачів за допомогою кращого обміну інформацією та більш стійких та ефективних операцій. Оптимальне використання доступного простору є одним із важливих факторів, який може включати такі варіанти, як покупка в Інтернеті для самовивезення з магазину. І все ж продаж у магазині все ще є ключовим: близько 62% покупок у магазинах можна віднести до імпульсивних покупок, тому оптимізація операцій у точках продажу та забезпечення стійкості бренду мають велике значення.

За словами Смітса, «Клієнти, які купують у магазині, хочуть мати швидку та ефективну упаковку, а також хочуть бачити 100% екологічні та біологічно розкладні пакувальні рішення, які надаються за прилавком. З боку роздрібних продавців важливо уникати необхідності розміщення різних типів упаковки, які займають цінне місце в магазині. Наші нові рішення Pack-in-Store вирішують обидві ці проблеми.

«Ranpak має широкий досвід у промислових та онлайн-пакувальних середовищах, і ми розробили ці нові рішення для пакування спеціально для роздрібних магазинів. Pack-in-Store легко інтегрується в поточні налаштування будь-якого роздрібного продавця, пропонуючи рішення, яке є економічно ефективним, простим у використанні та має невелику фізичну площу. 100% захист на паперовій основі також дозволяє уникнути звичайних пластикових виробів із повітряними бульбашками. Новий асортимент продукції Ranpak відображає нашу зосередженість на інноваціях, орієнтованих на зростання, і нашу 50-річну прихильність до екологічно чистих рішень, які відображають цінності, які ми поділяємо з такою кількістю клієнтів по всьому світу».

Відгуки клієнтів перед запуском були дуже позитивними, і Ranpak тепер робить рішення доступними для рітейлу у регіоні EMEA, які зможуть запропонувати своїм клієнтам упаковку відповідно до циркулярної економіки. Pack-in-Store пропонує потужний захист і економію витрат у порівнянні з такими системами, як пінопласт і пластикові бульбашкові листи, допомагаючи захистити продукти та планету, а також прибуток.

Geami Wrap’n Go™

Найважливішою інновацією Pack-in-Store для використання в магазині є конвертер Wrap‘n Go™. Це новий запатентований дозатор для упаковки Geami®. Він рогортає вирізаний крафт-папір у захисну тривимірну стільникову структуру з додатковим папером із м’яких тканин. Wrap‘n Go є екологічно чистим, модульним і простим у використанні, і не потребує липкої стрічки або різання. Запатентований саморегулюючий механізм натягу підвищує продуктивність і надійність та зміцнює позицію Ranpak як лідера продукції в області упаковки паперу.

Три інші варіанти також є цінними для роздрібної торгівлі:

Geami EX Mini — це зручна коробка-дозатор, призначена для розгортання вирізаного крафт-паперу в захисну 3D-стільникову структуру. Дизайн коробки полегшує роботу в магазині, безпосередньо демонструючи клієнтам прихильність бренду до сталого розвитку.

Geami Sheets — це невелика коробка Geami з вирізаним крафт-папером, який можна розгорнути в захисну 3D-стільникову структуру. Одна коробка містить до 140 м2 пакувального матеріалу і може бути легко розміщена під прилавком.

FillPak Go™ — це просте та високоефективне пакувальне рішення для компаній-початківців або користувачів з невеликим робочим простором. Він легко інтегрується в будь-яке пакувальне середовище.