Новини


Mondi та Essity запускають упаковку для жіночої гігієни з перероблених матеріалів



Mondi, світовий лідер у виробництві упаковки та паперу, співпрацює з Essity та Dow, щоб створити нову упаковку для засобів жіночої гігієни Essity, яка придатна для вторинної переробки, використовуючи відновлювані матеріали та перероблений вміст, що зменшує використання матеріалів на основі викопної сировини.

Рушники Essity для догляду за жінками раніше були упаковані в пакети, які вже на 50% використовували відновлювані матеріали. Проте масштабні дослідження та тестування Mondi призвели до рекомендації нового рішення, яке відповідає цілям Essity щодо упаковки: працювати над 100% придатністю до вторинної переробки та використовувати до 85% біомаси, відновлюваних або перероблених матеріалів у всіх пакетах, де до 25% є переробленим пластиком.

Нова упаковка сприяє досягненню цілей сталого розвитку завдяки використанню відновлюваних матеріалів і побічних продуктів паперової промисловості, які виробляються з циклічної сировини на основі підходу масового балансу ISCC (Міжнародна сертифікація стійкості та вуглецю). Інноваційна упаковка також містить механічно перероблений вміст із споживчого матеріалу. Mondi працювала з довгостроковим постачальником Dow та іншими компаніями вздовж ланцюжка створення вартості, щоб знайти найбільш підходящий склад смоли для цього рішення. Кінцевим результатом є екструдована плівка, на якій друкується та перетворюється на пакет.

Забезпечуючи такий самий високий рівень захисту, як і попередня альтернатива, рішення запобігає пошкодженню вологи та світла жіночої косметики, має сильні герметизуючі властивості та забезпечує виняткову якість друку, щоб зберегти привабливість на полицях для європейських брендів Essity, таких як Bodyform, Libresse, Nana і Nuvenia.

Марджо Куїсма, регіональний відділ продажів Consumer Flexibles, Mondi, каже: «Завдання полягало в тому, щоб знайти найкраще поєднання відновлюваних і перероблених матеріалів, яке б зберегло якість продукції та ефективність виробництва, якими вже користується Essity. Ми протестували кілька варіантів, поки не знайшли найбільш прийнятне рішення. Співпраця з Essity і Dow підтверджує наш підхід EcoSolutions; ми повертаємось до початку та ставимо правильні запитання, щоб забезпечити найкраще можливе рішення для наших клієнтів».

Гуошен Чжан, глобальний менеджер з технічних інновацій Feminine Care, каже: «Ми раді запустити нову упаковку для жіночого догляду, яка має менший вуглецевий слід і сприятиме нашим сталим інноваціям. Рішення демонструє наше зобов’язання та зобов’язання Mondi перед Фондом Еллен Макартур: працювати над повною придатністю до вторинної переробки та збільшувати використання переробленого пластику в нашій упаковці. Кінцевий результат привертає увагу, має гарний дизайн і позитивно впливає на навколишнє середовище».