Новини


Mondelēz International і Tesco випробовують інновацію на 1,8 мільйонах мультипаків Cadbury Crunchie, зменшивши зовнішню пластикову упаковку на 60%



Mondelēz International, одна з найбільших у світі компаній-виробників снеків, що володіє такими брендами, як Cadbury, Toblerone та OREO, та Tesco, провідна мережа супермаркетів у Великій Британії, випробовують нову ініціативу щодо зменшення кількості пластикової упаковки на мультипаках Cadbury Crunchie.

В рамках ініціативи «тестуй і вчись», яка триватиме до початку 2026 року, пластикова обгортка на 1,8 мільйона мультипаків Cadbury Crunchie Four Bar, що продаються в магазинах Tesco, буде замінена інноваційними наклейками, що дозволить зменшити зовнішню пластикову упаковку на 60% на кожну упаковку.

Кожна наклейка також містить QR-код, що веде до онлайн-опитування, яке надає споживачам можливість безпосередньо висловити свою думку про новий дизайн та його зручність, а також містить всю інформацію про харчову цінність та переробку, яка зараз міститься на існуючих мультипаках Cadbury Crunchie. Результати опитування будуть використані для вдосконалення підходу Mondelēz International до майбутніх інновацій в області упаковки, що сприятиме досягненню її глобальних цілей у сфері сталого розвитку упаковки.