Новини


Компанія Nestlé відчула наслідки війни: концерн підіймає ціни на продукцію по всьому світу



Марк Шнайдер, генеральний директор Nestlé, повідомив, як компанія відреагувала на зростання інфляції: «Відповідно до змін на ринку, ми підняли ціни, але зафіксували постійний попит».

Концерн підняв ціни трохи більше ніж на 5%, хоча на американському ринку з’являться рекордні зростання, які сягатимуть 8,5%. Водночас глава концерну повідомив, що у разі подальшого зростання операційних і виробничих витрат ціни на продукцію також будуть поступово підвищуватися.

Однією з причин зростання інфляції є війна в Україні. Компанія Nestlé не хотіла залишати російський, що викликало хвилю критики на адресу концерну. Під тиском критики компанія припинила продавати в Росії деякі продукти, які вважала «непотрібними», наприклад, солодощі KitKat або Nesquik. Решта продукції все ще доступна на російському ринку, що компанія пояснює гуманітарними міркуваннями.

До початку війни Nestlé була найбільшим рекламодавцем своєї галузі у Росії – у 2021 р. компанія витратила на рекламу 6,12 млрд руб.

 

Джерело: www.portalspozywczy.pl/