Звіти


«Хлібопекарський бізнес 2024» – місце для пошуку нових можливостей



8 лютого в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Хлібопекарський бізнес» для виробників хлібобулочної та кондитерської продукції, спеціалістів ритейлу та постачальників технологій і пакування.

  • Організатор заходу – компанія Marko Pack.
  • Генеральний партнер – компанія «Ітак».
  • Офіційний партнер – ГС «Борошномели України».
  • Ексклюзивний водний партнер – VODA UA.

У вітальному слові до учасників бізнес-зустрічі президент Всеукраїнської асоціації пекарів Юрій Дученко говорив про важливість таких профільних зібрань. Він відзначив: «Хлібопекарський бізнес» уже став доброю традицією, тут щороку збирається велика кількість представників хлібопекарської галузі, готових спілкуватися та обмінюватися досвідом. І ця зустріч «заряджає» нас на трудові звершення та пошуки можливостей для продовження і розвитку нашого нелегкого бізнесу».

У рамках програми заходу розглядалися тенденції світового та вітчизняного ринків хлібобулочних і борошняних кондитерських виробів, бакалії, презентувалися інноваційні рішення у сфері виготовлення та пакування даних видів продукції, а також обговорювалися можливі шляхи вирішення деяких завдань, продиктованих новими політичними, економічними й соціальними реаліями.

Із доповідями виступили представники компаній «Про Консалтінг», Esarom gmbh, «Дельта Вілмар Україна», Indel, «ПроТек Системз», RODALS, UTF Group, «СОК ТРЕЙД», «Ціновал» (компанія PROMARK), «Ензим», HD-Group, «ТАТфуд», «Торговий дім «Золота миля», а також Одеського національного технологічного університету, спілки «Борошномели України», «НПЦ «Цукробурякового виробництва» та Національного університету харчових технологій.

Зокрема, спікери говорили про таке:

  • Основні тенденції хлібопекарської галузі України;
  • Круасани у фокусі: мистецтво трендів, надихаючих смаків і сучасного пакування;
  • Європейська якість маргаринів, олій та жирів для виробництва харчової продукції;
  • Функціональні інгредієнти для хлібопекарської промисловості;
  • Інновації у хлібопекарському устаткуванні, що забезпечують збільшення виходу продукції,  розширення асортименту, збільшення термінів придатності хлібобулочних та кондитерських виробів;
  • Якісне обладнання для нарізки та пакування хліба як інструмент підвищення продажів і покращення комунікації зі споживачами. Новинки ринку для хлібопекарних і кондитерських підприємств;
  • Український розробник і виробник технологічного обладнання для харчової промисловості;
  • Контроль якості сировини для борошномельної, хлібопекарської та кондитерської галузей і виробництва круп;
  • Sojet – надійне маркування Вашого продукту без обслуговування та переплат;
  • Розвиток на часі. Нові продукти для професіоналів хлібопечення;
  • Якість борошна вітчизняних виробників із зерна врожаю 2023 року;
  • Тренди вітчизняного ринку борошна;
  • Передумови створення та перспективи кластерних agri-food парків в Україні;
  • Перспективи вітчизняної цукрової галузі в найближчому сьогоденні. Вплив останніх європейських рішень;
  • Професійний підбір персоналу для підприємств харчової промисловості;
  • Розвиток хлібопекарської галузі та підвищення її ефективності в умовах викликів сьогодення;
  • Фактори, що впливають на хімічний склад і споживчі властивості круп;
  • Універсальна лінія для виробництва цукрового та затяжного печива профілактично-оздоровчого призначення.

Під час панельного обговорення «Фінансова та грантова підтримка підприємств хлібопекарської галузі в умовах війни» представники компаній HD-Group, «Грантфінанс», «Хлібні Інвестиції» та ГС «Клуб Рівненського Агробізнесу» ділилися інформацією про наявні грантові програми (як державні, так і від міжнародних організацій) для українських підприємств та умови отримання фінансів, досвідом своїх підприємств в отриманні подібної допомоги, а також надали ряд рекомендацій, здатних підвищити вірогідність схвальної відповіді від грантодавців.

Ще одне панельне обговорення було присвячене темі «Ідеальний круасан». Під час цієї сесії спікери від компаній Chanta Mount, «Ензим» та ААК представили своє бачення з приводу того, якими характеристиками мають володіти ідеальні круасани і що необхідно, щоб створити таку продукцію.

Окрім того, в рамках заходу пройшли:

  • внутрішня виставка, де були представлені рішення для хлібопекарів від компаній «Ітак», Esarom, «ПроТек Системз», RPS, J4, «Імперія Грандіс», «Чіф Картал», «Ензим», RODALS, UTF Group, Indel, «Сок Трейд», «Базис», «Ціновал» (компанія PROMARK), uTrigg, а також спілки «Борошномели України» та «НПЦ «Цукробурякового виробництва».
  • експозиція «Українські виробники хліба та хлібобулочної продукції», участь в якій взяли компанії HD-Group, «Київхліб», Chanta Mount, «Орекс Дистрибьюшн», IFood, «Десна», BFI, «Ласий кошик».

Також учасники взяли участь у лотереї, де розігрувалися цінні призи від організаторів і партнера заходу компанії HD-Group.

Цього року галузеву бізнес-зустріч «Хлібопекарський бізнес» відвідали понад 200 спеціалістів у сфері виробництва хлібобулочних виробів, серед яких: керівники хлібопекарських, кондитерських,  борошномельних і бакалійних підприємств, директори з якості, технологи, начальники департаментів постачання, головні інженери, начальники виробництв, лабораторій, а також фахівці ритейлу, постачальники технологій, обладнання та пакування.

За більш детальною інформацією звертайтеся:

Яна Лазуренко,
«Марко Пак»
095 091 41 27
yana.lazurenko@mirupak.kiev.ua