Новини


Головні тенденції упаковки для е-комерції у 2023 році – і далі



На які нові тенденції в упаковці електронної комерції ми повинні звернути більше уваги? І яку роль відіграватиме сталість? Відповіді на ці та інші запитання ми отримали в нещодавній розмові з Недімом Нісічем, директором електронної комерції Mondi.

Безсумнівно, стійкість займає перше місце в порядку денному багатьох людей. Що може зробити галузь, щоб зробити сектор упаковки електронної комерції більш стійким?

Сталий розвиток є головним пріоритетом, і галузь електронної комерції відіграє важливу роль, особливо коли мова йде про упаковку.

Світ стикається з проблемою відходів упаковки. І як індустрія, ми маємо роль активізуватися та допомогти її вирішити. Створення циклічної економіки для упаковки є ключовою метою. Це більше, ніж просто переробка – це мінімізація відходів і збереження вартості, матеріалів і ресурсів в обігу.

Щоб досягти цього, продукти потрібно оцінювати протягом усього їхнього життєвого циклу, починаючи від екологічно чистих джерел і закінчуючи дизайном, який відповідає меті – незалежно від того, чи це придатність до переробки, багаторазового використання або можливість одночасної роботи обох для максимізації вартості продукту та пакувального матеріалу.

Насправді це зводиться до інновацій і співпраці в рамках ланцюжка створення вартості для розробки масштабованих рішень, які мінімізують відходи. Універсального рішення для всіх не існує, але, створюючи продукти, розроблені для круглої форми та відповідні меті, ми можемо створити більш стійку екосистему упаковки електронної комерції.

Тепер, коли ми оглядаємося на кілька років назад, як змінився простір електронної комерції з часу до початку пандемії? Які аспекти змінила COVID назавжди?

Ландшафт електронної комерції докорінно змінився на початку пандемії. COVID прискорив і без того зростаючий попит на електронну комерцію, а це означає, що постачальникам упаковки потрібно було не відставати.

Варто сказати, що тенденції електронної комерції завжди тісно перепліталися з макроекономічними змінами, яскравим прикладом яких є COVID. Але це працює в обох напрямках. Минулого року галузь вперше зазнала негативного зростання, що головним чином було зумовлено перебоями в ланцюзі поставок через війну в Україні, зростанням інфляції та кризою вартості життя, яка вплинула на наявний дохід людей.

Зважаючи на це, пандемія зробила галузь більш гнучкою та готовою до майбутнього, ніж будь-коли раніше. Багато в чому це прискорило цифрову трансформацію, сприяло оптимізації логістичних операцій і змінило поведінку споживачів. Ми очікуємо, що електронна комерція продовжить розвиватися в довгостроковій перспективі.

На які нові та майбутні тенденції ми повинні звернути більше уваги?

Хоча беззаперечно, що галузь буває як злети, так і падіння, очевидно, що загальна траєкторія полягає в тому, що вона зростає. За даними Statista, очікується, що до 2027 року глобальний ринок електронної комерції перевищить 5,3 трлн євро, а онлайн-магазини становитимуть 20% роздрібної торгівлі в усьому світі, що свідчить про фундаментальні довгострокові зміни в економіці наших країн.

Завдяки нашій роботі зі Statista ми бачимо, що виникають дві ключові теми: соціальна комерція та стійкість.

Такі соціальні платформи, як TikTok, стають популярними каналами електронної комерції, і до 2027 року соціальна комерція потенційно досягне 1 трильйона євро в усьому світі (Statista). Тим часом очікується, що метавсесвіт стане все більш потужним інструментом, який бренди використовуватимуть для залучення своєї аудиторії новими способами. І хоча все ще на ранніх стадіях, ми бачимо, що все більше брендів уже продають нові продукти через платформу.

Сталий розвиток також продовжуватиме все більше впливати на поведінку споживачів, а згодом і на електронну комерцію. Хоча екологічно свідомі споживачі можуть ухилятися від певних покупок, їх обізнаність також сприяла зростанню стійких брендів, продуктів і ринків перепродажу, а також упаковки, в якій ці товари переміщуються по всьому світу. І компанії електронної комерції враховують це: екологічність є основою потреб споживачів.

Так само з автоматизацією, який наступний етап розробки/прийняття?

Автоматизація матиме вирішальне значення під час наступної хвилі зростання електронної комерції та відіграватиме все більшу роль у вирішенні завдань бізнесу, пов’язаних із виконанням завдань. Окрім оптимізації обробки та пакування продуктів для підвищення точності та ефективності, автоматизація також продовжуватиме забезпечувати швидші терміни доставки, дозволяючи компаніям відповідати зростаючим очікуванням клієнтів щодо швидшої доставки.

Автоматизація також має стати ключовим рішенням таких проблем, як вимоги до стійкості та дефіцит ручної праці. Як ми бачимо це набуття форми? По-перше, досягнення більшої одиничної продуктивності пакувальних матеріалів із меншою кількістю відходів є ключовим фактором для більш стійкої діяльності – як з точки зору витрат, так і з точки зору навколишнього середовища.

А хвиля автоматизованих рішень, які виробляють упаковану упаковку, означає, що операційна ефективність у нас під рукою, дозволяючи командам виконання збільшувати виробництво без потреби в додаткових співробітниках. Беручи до уваги все це, не дивно, що до 2030 року ринок автоматизації складів досягне 51 мільярда доларів (McKinsey & Company), що свідчить про ефективність, яку очікують компанії.

Останнє питання: що буде упаковувати e-commerce?

Отже, ми знаємо, що електронна комерція на шляху довгострокового зростання. Існують численні прогнози щодо цього – розглядайте поведінку споживачів як одне, а технологічний прогрес – як інше.

Беручи до уваги це, співпраця стане ключовою, особливо між пакувальною індустрією, платформами електронної комерції, а також іншими ключовими гравцями. Коли справа доходить до сталого розвитку, спільна робота може допомогти галузі виправдати очікування клієнтів, які наполягають на круглих продуктах і упаковках.

Для онлайн-магазинів також стає все важливішим співпрацювати з постачальником упаковки, який може розробляти індивідуальні рішення для їхніх продуктів, співпрацювати з їхнім ланцюгом постачання та надавати екологічні та відповідні пакувальні рішення. У Mondi це означає використання правильного матеріалу для правильного застосування. Я вірю, що пропонування повного портфоліо від паперових до перероблених рішень – як ми це робимо – стане ще актуальнішим у майбутньому.

Такий підхід може перетворити те, що зараз виглядає як виклик, у можливості для майбутнього – робота над упаковкою сьогоднішнього дня для планети завтрашнього дня допоможе нам створювати бізнес електронної комерції, який буде готовий до майбутнього.