Новини


«Design4Circularity» – перший концепт циркулярної упаковки косметики



У першій і унікальній співпраці для індустрії особистої гігієни Clariant, Siegwerk, Borealis і Beiersdorf об’єднують досвід, щоб вирішити проблему створення споживчої упаковки, що придатна для вторинної переробки, на основі 100% вилучених пластикових відходів упаковки для застосування в косметиці. Піонерська ініціатива, названа «Design4Circularity», забезпечує інновації та розуміння різних аспектів дизайну, щоб заохотити інших також слідувати принципам дизайну для циркулярності.

Міжгалузева співпраця спрямована на досягнення по-справжньому кругової упаковки шляхом створення повного життєвого циклу на кожному етапі розробки, що створить новий стандарт для галузі. Упаковка повного циклу сприяє зменшенню пластикових відходів, зменшенню використання нових/первинних пластикових матеріалів та зменшенню впливу на клімат, що є критичними проблемами, з якими стикається наша планета.

Річард Халдіманн, директор з питань технологій та сталого розвитку компанії Clariant, каже: «Це співробітництво стало можливим, оскільки всі учасники залучені до циркулярній економіці з програмами для всієї компанії та цілісним розумінням залучених систем. Досягнення циркулярності потребує повного зміни в розробці упаковки продуктів і пакувальної сировини, що враховує можливість сортування, переробку та закінчення терміну служби упаковки».

Штефан Хаеп, керівник відділу співпраці з власниками брендів у компанії Siegwerk, додає: «Наша ініціатива є лідером в унікальній оцінці циркулярності кожного параметра дизайну, від добавок до матеріалу пляшки до чорнила, відображення галузевих компетенцій, потенційних прогалин та точок доказу доцільності, щоб відкрити життєздатні, зрештою кругові рішення».

Місія полягала в тому, щоб розробити рішення для пакування, яке створює чистіший вхідний потік відходів і повертає свій шлях до циклу високоцінних додатків. Він також повинен передбачати високоякісні візуальні елементи та характерні форми, які споживачі асоціюють з упаковкою косметики та брендами.

Щоб досягти всіх цих факторів, інновація зосереджена на безбарвній поліолефіновій пляшці зі 100% вмістом ПЛР, повним корпусом в друкованому термоусадочному рукаві, який можна зняти фарбою. Усі матеріали технічно повністю підлягають вторинній переробці з можливістю відновлення та використання для того ж самого цінного застосування.

Стефан Рюстер, експерт з упаковки з Байерсдорфа, продовжує: «Ми дотримуємося амбітної Програми сталого розвитку, включаючи бачення повністю кругових ресурсів. Пакувальне рішення Design4Circularity є новаторським для майбутнього застосування косметики. Завдяки наполегливій роботі та інноваційним можливостям усіх партнерів, залучених до співпраці, нам вдалося поєднати високі вимоги до дизайну косметичної упаковки з повною циркулярністю. Ми дуже пишаємося цим успіхом і сподіваємося, що це мотивує наших колег по галузі слідувати за ними».

І Пітер Вортманс, глобальний комерційний директор із споживчих продуктів, Borealis, робить висновок: «Перехід до економіки кругового циклу – це зусилля команди. Тільки разом із однодумцями ми можемо сформувати «завжди уважне» завтра. Все починається з дизайну упаковки в поєднанні з правильною інфраструктурою сортування та переробки, а завдяки співпраці ми заново винаходимо необхідні речі для сталого життя».

Призначений для переробки знову і знову

Критичні параметри дизайну включали полімерний склад і склад добавок, вибір матеріалу рукава та пляшки, сортування та зняття фарби з матеріалу рукава, можливість вторинної переробки та якість ПЛР.

Щоб дати відходам упаковки друге життя, пакувальний матеріал повинен зберегти свою найвищу цінність протягом кількох життєвих циклів. Тут Borealis представила свій досвід у передовій трансформаційній технології механічної переробки, запропонувавши високоякісну ПЛР на основі запатентованої технології Borcycle™ M. Крім того, Clariant надала досвід у розробці рішень для переробки добавок, щоб забезпечити цілеспрямовану добавку для захисту якості ПЛР і захисту від руйнування полімерного ланцюга на кожному етапі переробки. Це забезпечило придатний високоцінний ПЛР-матеріал, який неодноразово відповідав високим критеріям споживчої упаковки, пов’язаної з засобами особистої гігієни. Циркулярне рішення додатково фокусується на варіанті безбарвної пляшки для підвищення якості ПЛР після переробки.

Щоб домогтися диференціації упаковки, незважаючи на використання незабарвленої пляшки, співробітництво вирішило використовувати термоусадочний рукав для всього тіла як ідеальний спосіб забезпечити унікальний дизайн окремих брендів. Провідний виробник чорнила Siegwerk зміг надати системи чорнила, які у співпраці з Beiersdorf та виробником рукавів дозволили друкувати рукав, щоб реалізувати повний колір, кольоровий та привабливий косметичний рукав. Крім того, обрана нова композиція чорнила була розроблена для того, щоб забезпечити зняття фарби з рукава в процесі переробки, збільшуючи круглість упаковки. Комбінація пляшки/усадочної втулки призначена для вилучення на заводі по утилізації матеріалів.

Перші випробування сортування в існуючій інфраструктурі переробки підтвердили сортування пляшки з HDPE з рукавами на весь корпус, що дозволило досягти високого рівня відновлення килимка пляшки.